- Создание инцидента.
Тема сообщения : By your request, an incident has been created НОМЕР
Тело сообщения : <a href = '${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.sys_id}'>View incident</a>
Получает человек, указанный в поле caller_id
- Normal incident resolution request
Тема сообщения : Incident status НОМЕР changed to "Completed"
Тело сообщения:
<p>${current.sys_updated_by.title} has changed incident state to "Completed".
<p> Solution information: ${current.closure_notes}.
<p> Please <a href='${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.sys_id}'>go to the incident form</a> and either accept suggested solution (specify State = "Closed"), or reject it (specify State = "Rejected by User").
<p> You can also provide your satisfaction assessment for the Service and Agent (IT specialist).
Получает человек, указанный в поле caller_id
Отправляется когда меняется статус на 6 и инцидент не является инфрастуктурным
- Status Change Alert
Тема сообщения : Incident status ${current.number} changed
Тело сообщения :
<p>${current.sys_updated_by.title} сhanged the status of the incident from "${convertChoice(previous.incident_state)}" to "${convertChoice(current.incident_state)}"
<p><a href='${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.sys_id}'>Просмотреть инцидент</a>
Получает человек, указанный в поле caller_id
- Notify caller about new comment on his incident
Тема сообщения : A new comment has been added to incident ${record.number}.
Тело сообщения :
${current.sys_created_by.title}: <br>
${current.value}
<p><a href='${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.element_id}'>View incident</a>
Получает человек, указанный в поле caller_id
Отправляется когда добавляется комментарий человеком не являющимся caller’ом