1. Создание инцидента.
    Тема сообщения : By your request, an incident has been created НОМЕР

Тело сообщения : <a href = '${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.sys_id}'>View incident</a>

Получает человек, указанный в поле caller_id

  1. Normal incident resolution request

Тема сообщения : Incident status  НОМЕР changed to "Completed"

Тело сообщения:

 <p>${current.sys_updated_by.title} has changed incident state to "Completed".

<p> Solution information: ${current.closure_notes}.

<p> Please <a href='${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.sys_id}'>go to the incident form</a> and either accept suggested solution (specify State = "Closed"), or reject it (specify State = "Rejected by User").

<p> You can also provide your satisfaction assessment for the Service and Agent (IT specialist).

Получает человек, указанный в поле caller_id

Отправляется когда меняется статус на 6 и инцидент не является инфрастуктурным

  1. Status Change Alert

Тема сообщения : Incident status ${current.number}  changed

Тело сообщения :

 <p>${current.sys_updated_by.title} сhanged the status of the incident from "${convertChoice(previous.incident_state)}" to  "${convertChoice(current.incident_state)}"

<p><a href='${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.sys_id}'>Просмотреть инцидент</a>

Получает человек, указанный в поле caller_id

  1. Notify caller about new comment on his incident

Тема сообщения : A new comment has been added to incident  ${record.number}.

Тело сообщения :

${current.sys_created_by.title}: <br>

${current.value}

<p><a href='${ss.getProperty('host')}/record/incident/${current.element_id}'>View incident</a>

Получает человек, указанный в поле caller_id

Отправляется когда добавляется комментарий человеком не являющимся caller’ом